طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

طراحی داخلی - دکوراسیون منزل - بازسازی ساختمان

طراحی و اجرای دکوراسیون منزل

طراحی داخلی - دکوراسیون منزل - بازسازی ساختمان

ایده های طراحی دکوراسیون منزل

● کمد لباس اتاق‌ها را از نوع دو در و مرتفع انتخاب کنید.

● در اتاق نشیمن به ترکیبی که بر اثر باهم‌آیی رنگ‌ها و اشیا ایجاد می‌شود، دقت کنید. در صورت امکان از چرخه رنگ‌ها در دکوراسیون منزل استفاده کنید تا در انتخاب رنگ اشتباه نشود.

● یک آباژور یا گلدان گل بزرگ در گوشه هال، همیشه جلب توجه می‌کند.

● اگر در خانه شما، اغلب رنگ‌ها، خنثی و بی‌روح هستند، یکی از اشیای بزرگ، مثل کاناپه را از رنگ‌های تند انتخاب کنید تا ترکیب کامل شود.

● آینه‌هایی که قاب طرحدار دارند، شکوه بیشتری به دکوراسیون منزل شما می‌بخشند.

● شاید باور نکنید، اما وسایل کم اهمیتی مثل صندلی، کوسن یا روتختی، در ظاهر خانه شما تغییری بزرگ ایجاد می‌کنند، پس در انتخاب رنگ و طرح آنها وسواس بیشتری به خرج دهید.

● آباژورهایی که کناره منگوله‌دار دارند، نورپردازی اتاق شما را رویایی می‌کنند.

● همگونی رنگ پرده اتاق خواب با پایه‌های تخت شما، هر بیننده‌ای را به تحسین وا می‌دارد.

● پهن کردن گلیم یا قالیچه‌ای با طرح سنتی در اتاق خواب، باعث ایجاد روحیه صمیمیت و گرمی در هر بیننده‌ای می‌شود.

● برخی لوازم کوچک مثل شمع‌ها، کوزه‌های گلی یا لوازم قدیمی و ساعت‌هایی با طرح‌های جالب، فضای اتاق و دکوراسیون منزل شما را پرتر نشان می‌دهند.

● برای ایجاد یک نقطه کانونی در اتاق خواب، که بلافاصله جلب توجه کند و احساس خنکی ایجاد کند، یک تابلوی سفید یا آینه با دور سفید، مؤثر خواهد بود.

● در اتاق ناهارخوری خود دقت کنید تا کوچک‌ترین اجزا، حتی فنجان‌ها و ظرف سس و شکر، متناسب با سایر اجزای میز انتخاب شوند.

● سعی کنید طرح دستمال سفره‌ها با روکش صندلی، از یک زمینه رنگی انتخاب شوند. به یاد داشته باشید اگر در اکثریت وسایل از رنگ‌های سرد استفاده شده، حتماً وسیله‌ای با رنگ گرم و تند، برای ایجاد احساس گرمی و لطافت در اتاق استفاده کنید. (یک گلدان رنگی روی میز ناهارخوری انتخاب خوبی است.)

● به دکوراسیون حمام اهمیت بیشتری بدهید. قرار دادن مجسمه‌های زینتی در گوشه حمام مسیر دید را به خود جلب می‌کند.

● دو طرح رنگی صورتی – آبی یا زرد درخشان در حمام، تأثیر فوق‌العاده‌ای روی روحیه شما می‌گذارد.

● پارچه‌های زرد روشن و سبک در آشپزخانه شما، نماد روحیه صمیمی شما خواهد بود و به صرف غذا، حال و هوایی دیگر می‌بخشد.

● برخلاف نظریه عموم که وسایل زیاد در اتاق‌های خانه، باعث احساس شلوغی و سردرگمی می‌شوند، باید بدانید هرچه وسایل و تجهیزات شلوغ‌تر و بیشتری در فضای آشپزخانه بچینید، احساس اطمینان بیشتری در شما ایجاد می‌شود و آشپزی را برایتان دلپذیرتر خواهد کرد، اما تناسب چیدن وسایل خانه را در طراحی دکوراسیون منزل فراموش نکنید.

نگاهی به دکوراسیون منزل توریستی در ایبیزا

ایبیزا به عنوان مقصدی برای جشن های عجیب و غریب نیازی به معرفی ندارد. از افراد مشهور گرفته تا مشتاقان اروپا گردی، تقریباً همه ناگهان راه خود را به این جزیره ی زیبا پیدا کرده اند که به نظر می رسد در آنجا زندگی شبانه تا سپیده دم ادامه دارد! اما ایبیزا برای آنهایی که جشن گرفتن را دوست دارند چیزی بیشتر از یک دعوت نامه ی پرزرق و برق است و همچنین می تواند دروازه ی رویا های شما باشد و به شما اجازه دهد تا از تمامی خستگی ها و عجله کردن های زندگی روزمره فرار کنید. این خانه ی کوچک در کامپو یکی از مکان های خلاصی شاعرانه است که توسط استودیوی استاندارد به یک مهمانخانه و نمایشگاه آرامش بخش با دکوراسیون منزل زیبا تبدیل شده است جایی که قدیمی ها با یک روش شیک و خلاقانه با جدیدها ملاقات می کنند.

دکوراسیون منزل

این خانه ی اسپانیایی روستایی قدیمی با 200 سال عمر روی یک کوه کوچک در ساحل زیبای شمال جزیره واقع شده است و ساختار نونمای آن ویوهای بی بدیل از چشم انداز، خط ساحلی و فراتر آن را شامل شده است. بیرون از خانه چند درخت میوه و یک باغ سرسبز وجود دارد که شما را با ردایی از زیبایی طبیعی پوشانده است و حریم خصوصی شما را کاملاً حفظ می کند در عین حال طراحی داخلی و دکوراسیون منزل به گونه ای ست که اجزا و تار و پودهای متضاد را در کنار هم قرار داده است و آن را با صندلی های راحتی و منحصر به فرد تکمیل می کند.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل


مشخصه هایی مانند دیوار های سنگی در آشپزخانه و حمام و «تیرهای سابینا[1]» بیرون زده به دقت حفظ شده اند و در عین حال چارچوب های پنجره ی زرق و برق دار جدیداً اضافه شده در امتداد دیوار های سفید گچی و بتنی به خلق مجدد جادوی گذشته کمک کرده است. ادغام این موارد است که شخصیت استثنایی معتدل آن را بازسازی کرده است و شما را به یک دوره ی ساده تر از زمان باز می گرداند.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

برای طراحی دکوراسیون منزل ، طراحان از چند برند و چند شرکت طراحی بهره بردند، که در زادگاه خود در آمستردام کار کرده بودند. پس چند تخت حصیری کوکو وجود دارد، که از مواد طبیعی ساخته شده و هنر گالری های Vroom و Varossieau را به رخ می کشد. لوازم داخلی از شرکت Etoffe Unique بودند و تمامی مبلمان، چراغ ها و فرش ها از فروشگاه همکار آنها Modern Vintage تامین شده بودند.

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل


تهیه و تنظیم: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت